Friday, May 28, 2010

sayang Angah :*

bebaru ni,
Angah pegi Jakarta.
trip dengan apa ya ?
saya kurang pasti.
takde pulak nak dengar dia citer pasal pape kat sana.
yang saya nak tahu hanyalah ,.......
apa yang Angah beli untuk saya muahaha *gelak setan*

saya dapat tiga helai seluar.
heeee, HAPPY sangat !
Alang pun dapat jugak.
tadi kitorang pun buat laa sesi mengukur && meng'test' seluar tu.
yang kelakarnyaaa, Alang tak muat seluar tu.
hahahaha, saya dah gelak guling2 ngan Angah.
tapiiiii, saya pun ada jugak tak muat satu seluar.
OMG ! kami berdua dah melepasi tahap merbahaya !@#$%^&*
nampak sangat lepas ni kena control makan, hihihi ;p

nasib baik nak masuk Kuantan dahh.
boleh laa saya control sikit makan.
bukan apa tahu, bila duduk rumah ni asyik nak melantak je.
dah dapur dekat ngan ruang tv.
memang laa kan, nasib badan phewww ~

melencong pulak bercerita.
motif post kali ni nak berterima kasih kat Angah saya, my gu which means partner dalam fam.
so, dengan ini saya nak ucap terima kasih bebanyak kat Angah saya.
sukaa sangat seluar2 ni :) :)


ni laa tiga bijik seluar tuu :D

No comments:

Post a Comment