Wednesday, June 16, 2010

Tak selesa

sebenarnya, post ni lari sikit daripada landasan yang betul sebab aku nak buat blog ni hanya lah nak ceritakan aktiviti harian aku. tapi memandangkan aku dah tak ada aktiviti sangat sejak akhir2 ni sebab sibuk sikit.
tambahan pulak, aku ada perasaan yang tak begitu senang kebelakangan ni. korang tak rasa ke kalau kita berkawan ni perlulah ada keikhlasan && kepercayaan. terus terang aku cakap aku sangat tak suka pada org yang hanya bermuka muka je depan aku. aku tak kisah baik buruk mana pun kawan2 aku kalau mereka nak kongsi apa2 dengan aku. jangan sampai timbul benda yang org selalu cakap && aku tak tahu nak jawab apa. aku tak nak gaduh ke apa yang berkaitan dengannya. cuma aku perlukan sedikit penjelasan di sini.
atau memang aku tak patut nak interfere hal org or atau lebih jelas tak payah nak jaga tepi kain org. kalau macam tu yang mereka nak, okay fine ! aku dah malas nak campur pape. ! aku harap kawan2 aku tak ada yang terluka lepas ni. aku just sayangkan kawan aku je tapi seperti yang Mak aku cakap kita jangan beri sepenuh kepercayaan pada kawan kita sebab bila mereka dah rosakkan percaya kita tu kat mereka, susah nak bina balik kepercayaan tu. dan sungguh, aku rasa sangat kekok && aku tak suka && benci gila perasaan macam ni !

note to myself,
jangan pikir hal orang lain dah, jaga diri sendiri && kawan2 yang betul2 ikhlas *ada lagi ke ?*
focus more on your final semester, i love myself :')

6 comments: