Tuesday, March 9, 2010

Konpius

saya tak paham laa.
mula2 jadual exam untuk MTC037 adalah pada hari Jumaat.
then, di postpone pulak Selasa next week.
dah tengah selesa, tukar pulak hadoiii, Ahad ni.
okay lahh kan ada empat hari nak buat preparation.
tup2 dalam student portal cakap hari Khamis.
itu gila lahh namenyaaa.
saya tak sentuh hape2 pun lagiii.
bukannya tak tahu langsung tapi kena lahh refresh kan.
dah laa esok exam Psychology.
takkan nak terus esoknya Law II waaaa !
gilaaa paaa ! sabo jelaa hambe ni.
harapnya tak lahh tukar Khamis ni.
tolong lahh, saya nak improve semester ni :( :(
okay lahh, mahu belajar untuk exam esok.
FOCUS, cah ! Ganbatte ne :) :) :)

p/s ; doakan saya untuk exam esok, muahss !

4 comments:

  1. awak g study cepat..
    blogging jer kejer..,

    ReplyDelete
  2. awak patut berterima kasih tau huhu
    saya pun nak ucapkan terima kasih ;p

    ReplyDelete
  3. cah, hahah. suda tukar hari ahad kan. legaaaa. kalau tak mcm ribot jadual law 2 ni. -__-"
    all the best :)

    ReplyDelete