Wednesday, March 3, 2010

Hola ~

this is a good start i think, first tell u olls bout my family :)
well, this pic was taken during raya last year. saya sayangkan mereka sangat2 eventhough saya
laa yang selalu kena 'nganjing' dengan mereka. hAHA. they are my first priority ! && now ni my parents, my sister alang && younger brother adek din pergi umrah. sobb, sedih sangat tak dapat nak ikut due to my finals. but nvm, just FOCUS on my finals :)
dalam byk2 benda, my family is the BEST ! && we olls juga tak sabar menantikan kelahiran cucu atau anak buah pertama dalam family ni :D takk sabarnyee :)

well, saya mmg dah lame ade blog ni cume tak mengupdate je. entah kenapa rase nak aktif blogging ni. sbb tgk org sekeliling kot. excited jugak lahh :D
actually banyak benda nak cakap tp saya rase nanti2 lah sbb sibuk dgn final exam yang nak dekat dah pun; next week hAHA. so, just nak share my schedule of final exam dgn kamu semua. memandangkan semangat yang menggunung nak jawab periksa hAHA :P

Isnin ; MTC038
Rabu ; MTC039
Jumaat ; MTC037
Ahad ; BEL260

plus, i'm a pre-law student && studying at UiTM Kuantan. I will finish my 2nd semester next week && will be back on 1st June for 3rd semester. Okay, thats all from me for now. hope u guys enjoy read my blog :)

3 comments:

  1. the very first comment, sgt bangga ouhh..:)
    content:good
    vocabulary:good
    language:rojak :P
    overall still can be improve
    hahahah..nice start dear..keep ur blog moving..hee..i love you..:))

    ReplyDelete
  2. ini siuuuutttt namenyee hahahaha nway, thanks syg :)

    ReplyDelete
  3. hahaha..there are still room for improvement k..huhu..joking je baby..welcome babyy..:)

    ReplyDelete