Friday, April 9, 2010

Worth it

Okay, malam tadi pegi dinner kat sunway &&
terjumpa my schoolmate, Aida :)
thrill jugak laa sebab menjerit name dia dalam restoran tu.
lame jugak saya tak jumpa kawan2 ssp ni taw.
then, after makan malam tu kitorang pun bergerak ke pawagam.
tadi petang saya && Kak Nor pegi beli tiket.
kononnya nak tengok citer cina, bagi kelainan sikit.
dah bosan tengok citer samee yang tiada isi pun.
so, pilihan citer kami bertajuk Future X-Cops.
fuhh, tengok papan iklan dia,
terpikir laa cam polis tembak2 ala2 citer cina pukul 6 dulu *ingat tak?*
agak semangat nak tengok tapi takde laa mengharap citer tu best tahap gunung kan.
nanti keciwak pulak aihh, cam tengok citer bebaru ni dengan kawan *hampeh citer tu*
okay okay, back to the main point ,...
intro citer tu kan memang dah buat saya nak terkeluar isi perut yang di isi semasa makan di restoran thai sebab memang tak logik langsung laa.
meleset sangkaan saya ni tentang sinopsis citer ni.
citer ni pasal masa depan woooo.
tahun 2080, gilaa maju dah time tu hahaha.
saya && Along dah set kalau cukup setengah jam kitorang pikir nak blah je dari situ.
bila part tengah2 kan, muncul laa kelawakan citer ni.
agak terburai laa perut saya ni tergelak2 *aku ni asek cakap pasal perut ni pesal?*
&& kitorang bertahan sampai habis citer ni tahu.
at first duduk dalam cinema tu, terkezutt jugak sebab semua yang ada majoriti chinese.
kitorang sahaja kot yang berbangsa melayu haha.
baik layan citer ni laa dari citer lain, best pun best tahu.

ohh, lupa nak cakap siapakah pelakonnya.
yang saya kenal hanyalah Andy Lau dalam citer ni.
yang lain memang tak kenal haha.
tapi awek2 dalam citer ni memang berdarah hidung jugak laa kalau Badot tengok :D
Badot itu bukanlah clown yang selalu anda tengok buat show tu.
dia adalah sahabat saya hehe.

sesudah pulang ke rumah,
saya dengan pantas menyuruh Along memotong rambut saya sebab dah rimas panjang2.
&& rambut saya cam laki pun ada.
tidak mengapa, asal tenang di jiwa *merepek*

di restoran thai.



ini lahh movie nyaa :D



saya setelah tengok citer ni.



Kak Nor && Along && saya :)



Muka tunggu kereta.



Bersama Abg Long yang sengal :P

No comments:

Post a Comment