Saturday, October 16, 2010

sekian lama ,..

hey there !
dah lama tak update cerita2.
kesian belog saya ni :(
lately ni, kind of busy laaaaa.
saya banyak habiskan masa dengan famili.
informasi yang paling terbaru for this time kepada semua adalah,
saya dah ada anak sedara perempuan NGEE x)
nama dia Balqish Mohd Faizal.
untuk pengetahuan, ini adalah cucu pertama bagi Mak Ayah saya,
and for sure the first anak sedara bagi adik beradik saya.
Along saya selamat lahirkan baby nya pada 15 haribulan September 2010, jam 2:16 a.m.
jadi, starting from the day Along deliver tu saya memang fokus kat Along and baby je.
then, beberapa hari lepas tu saya balik Kuantan sebab nak final exam dah.
bila dah habis final, bermula lahh hidup saya sebagai 'bibik'.
HAHA, tapi tetap vogue kau :D
most of the time, ada je masa nak online jugak tapi kadang2 tak tersentuh belog ni :(
berikut adalah kejadian2 yang berlaku semasa tak sentuh langsung belog ni ;






oneBIGhappyFAMILY :)
a day before Along deliver empatbelasharibulansembilan, Birthday Angoh :)


HAPPY BIRTHDAY ! ;) awhh, cupcakes !


habis muka kena cake tapi tetap cool :)


kesian je Angoh kena :D


hehe, bergambar dan bergambar.


;p


my brother, Anwar && my Mom :)


28 di atas dahi, tandanya bila nak kahwin nii ? x)


snap snap !


dannn snapp lagi :)


a very happy Tok Wan && To' Ki :)


Balqish meets the world !


seminggu lepas tu, balik Kuantan. Annual Dinner right after habis last paper.
foundation dah habiss BYE kawan2 tsk tsk T.T


gonna miss thissss :')


rumah manes rumah xD


okay ! ini lahh keje saya sepanjang cuti ni.
Balqish yang tersangatlah manja and comel.
cik de heart you :)

No comments:

Post a Comment