Monday, December 27, 2010

Current mode

saya dah gila sebab asyik tengok video hindustan. memang teringat zaman dolu2. Salman Khan dan Karisma Kapoor ni memang favourite artis bollywood saya. dua2 comel and gedik gila bila berlakon. haha. saya suka sangat sebab saya pun agak2 gedik macam tu hahaa. boleh pulak semalam saya ngan angah saya menari2 lagu kat bawah ni. sumpah fun habis ! teehehe. suka sangat. kenapa laa mak saya tak suruh saya masuk dance class je dulu. hahaa. kawan2 yang rapat ngan saya tahu laa saya ni gila2 suka menari. saya gedik sangat dan kawan2 selalu rasa saya ni annoying. nanti masuk belajar, nak ajak kawan2 pegi karaoke lagu ni laaa then menari macam orang gila. eiiii, tak sabarnyaa. kawan2, tungguuuu saya taww ! nanti kita meet up wee :)



bercakap pasal nak sambung belajar ni durhh, i am sooooooo gonna die ! kenapa aku malas sangat nak kemas barang ni. macam @#$%^&* esok dah nak pegi. lusa dah nak register. next week dah next year. next year nak start class. mana mood mana mood ?? cari cari. tak jumpa jugak. haishh. kena jugak kemas barang ni. got to go dolls ! toodless :)

No comments:

Post a Comment