Thursday, December 23, 2010

Loserrrrr ...

seriously lama gila tak update belog ni. bukannya saya malas, memang nak sangat taw cerita macam2. banyak benda laa yang saya buat sepanjang cuti yang nak dekat tiga bulan ni. eh, ke dua bulan lebih je ? entah laa. rasa tak puas hati sangat bila tak boleh update benda2 yang saya buat walhal banyak je cerita menarik nak di share. and ada jugak yang tak menarik. the main reason kenapa saya tak boleh nak update sebab lappy saya tak ada ngan saya. lappy saya ada kat dungun and saya pulak ada kat shah alam all this time. time duduk ngan Along ada je lappy but saya tak prefer sangat nak guna lappy dia. hehee.

dannn hari ni dah balik dungun. happy sangat tahap boleh cium2 lantai rumah. okay, exaggerate je kau ni cah. then, terus teringat nak update belog. berlari2 ni beriye pegi kat laptop. tapiiiiiii kan camera saya tertinggal dekat sana. woww woww ! tiba2 separuh jiwaku pergi ala2 nyanyian Anang tu. sedihnya laa. padahal macam2 gambar dalam memory card tu. hampeh betul. so, buat masa ni tak ada yang menarik pun laa saya nak update. sekadar tulisan2 macam ni jelaa kot. tambahan pulak memang sejak azali saya ni malas nak buat ayat bunga2, kiasan2 dan sewaktu
dengannya. okay, rasa loser gilaa. HAHAHA *gelak setan terbahak2*

dah2 ler tu cah nak tulis. sebab kau ni bosannnnnnnnnnnnn dan LAME sangat -_____-"


ps. tak lama lagi dah masuk belajar. haishhhh !

No comments:

Post a Comment